Jaarverslag 2014: verzorgen, verbinden & verduurzamen

Groningen

Ons jaarverslag 2014 is gepubliceerd. In dit verslag beschrijven we belangrijke ontwikkelingen in de energiesector, hoe we deze vertalen naar onze strategie en activiteiten en welke resultaten we daarmee geboekt hebben. We hebben een belangrijke maatschappelijke rol: het verzorgen van veilig en betrouwbaar gastransport. Onze gasinfrastructuur speelt daarbij een verbindende rol in een betaalbare en haalbare energievoorziening die steeds verder verduurzaamt.

In het verslag leggen we uit hoe we deze rol zo goed mogelijk trachten te vervullen. We lichten onze financiële en operationele prestaties toe en daarnaast onze resultaten op het gebied van veiligheid en milieu. Op onze jaarverslag-website kunt u desgewenst een pdf van het verslag downloaden.

Eerder al publiceerden we de belangrijkste financiële cijfers over 2014.

Deel deze pagina:

Meer Gasunie ...

Hieronder vindt u een overzicht van andere websites van Gasunie. Op deze websites staat onder andere meer informatie over de verschillende projecten en deelnemingen van Gasunie. Met de zoekfunctie in deze website kunt u ook onderstaande websites doorzoeken.

Zoek binnen Gasunie-websites

Verbergen